27 lipca 2014

Lawendowa kartka

Znajomej planuje dać na imieniny m.in. taką kartkę. Dzięki tej kartce jej dom będzie lawenda pachnący ;)
Wszystkie elementy wykonane są z lawendy suszonej. Szkoda, że nie jest to zdjęcie 5D, wówczas oddałoby przyjemny zapach. :)
Każda część lawendy oddzielnie przyklejana. Spędziłam nad tym parę godzin. Mozolna praca, ale nie traciłam cierpliwości - lawenda działała kojąco na nerwy ;) 
Tło kartki również lawendowe.





Temat wyzwania bardzo mi się spodobał, więc zgłaszam kartkę do niego :

Wyzwanie Ani - Gościnnej Projektantki Szuflady w lipcu


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą lewendą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i innym się spodoba.

      Usuń
  2. Napracowałaś się dziewczyno i należą Ci się gratulacje. Bardzo lubię lawendę i także nie raz starałam się zachować na dłużej jej zapach. Miłe jest to, że przyjemna woń tego kwiatka (i listków) potrafi utrzymywać się miesiącami. Subtelna woń - ale jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie to w lawendzie jest fajne, że ma swój charakterystyczny zapach, ale nie duszący.
      Wiem że warto było się napracować, czytając takiego komentarze. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysl !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)