29 lipca 2014

Wspomnienia truskawkowe...

Sezon truskawkowy niestety się zakończył. Zawsze można go powspominać. Gdy truskawki były jeszcze w ogródku można było je użyć np. do wypieków. W moim przypadku były to babeczki.
Ciasto było lekko kruche, w środku puszysta masa, zaś na niej dekoracja z galaretki truskawkowej i pokrojonych truskawek.
Opis nie odda ich uroku, więc wrzucam zdjęcia.





Ostatnio (w końcu !)  natrafiłam w sklepie na foremki silikonowe do babeczek, muffinek itp. Nie mogłam się powstrzymać i wzięłam w kształcie serca. Są w czterech kolorach i każdego jest po trzy. Wszystkich w sumie jest 12. Zdjęcia przedstawią ich świetną kolorystykę.







 Pozdrawiam DS

PS  W jakiej tematyce widzieliście by następnego posta ?

4 komentarze:

  1. Babeczki przesłodkie i przepiękne;) A w następnym poście napisz której z nas wyślesz te babeczki w kształcie serca i jaki będą miały smak;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych foremkach zrobiłam porzeczkowe ;)

      Usuń
  2. Ale pyszności - zdecydowanie nie powinnam była tu zaglądać "na głodnego", bo teraz aż mnie skręca w środku :-) A silikonowe foremki wręcz uwielbiam i odkąd je mam, nie robię babeczek w żadnych innych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)