15 czerwca 2015

Przeróbka spodni Remaking trousers


Hej,
na ten tydzień przygotowałam post bardziej szyciowy.
Ostatnio przerobiłam spodnie, które już długo zalegały u mnie w szafie. Były one z rozszerzaną nogawką, typu dzwony. Dodatkowo były za długie. Początkowo miałam je tylko skrócić, ale postanowiłam, że zrobię sobie nowe rybaczki na lato :) 





Przeróbka miała trzy stadia:
1.     Skróciłam nogawki

2.      Zwężyłam nogawki 

3.     Zrobiłam zakładki
Na człowieku wyglądają tak ;) :




Po obcięciu nogawek zostały mi spore kawałki materiału. Zamiast je wyrzucić to uszyłam woreczki. Dodałam materiał w innym kolorze i wpięłam złote gwiazdki.
Prezentują się następująco (sesja jak widać w plenerze ;))







Polecam przepatrzeć swoją szafę i dać nowe życie ubraniom :) Może akurat uda się Wam wyczarować rzecz, którą mieliście zamiar kupić.

Pozdrawiam DS :)

5 komentarzy:

  1. Spodnie przeszły świetną metamorfozę, efekt zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady ;) Choć to fakt, że po lepiej sie prezentują :)

      Usuń
  2. Bardzo udana przeróbka, a chyba najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odmieniłaś te portasy:) I jeszcze bonus w postaci woreczków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Też mam w szafie spodnie do przeróbki. Chyba muszę się za to wziąć, bo lato nadchodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)