22 czerwca 2015

Złote lato - pierścionki i bransoletki / gold bracelet Goldarmband / gold rings


Hej,
mam do przedstawienia Wam mix biżuteryjny w kolorze złotym. Są to pierścionki i oczywiście bransoletki :) Pasują w sam raz do stylizacji na lato, które przyszło wczoraj. Lato jak na razie u mnie tylko kalendarzowe ;)

 1. Bransoletka ze złotego sznureczka z kółkiem, także w złotym kolorze.



2. Bransoletka czerwona ze złotym kólkiem. Bransoletka podobna do tej powyższej. Z kolei ta jest wykonana z czerwonego sznureczka. 


3. Bransoletka z czterema kółkami. Bazę stanowi złoty splot makrama.

Przód
Tył
4. Złote pierścionki z złotą kuleczką - dwa, a jeden z ciemnoróżową. Można nosić razem lub osobno.





Mam nadzieję, że moje prace Wam się spodobają. Jestem ciekawa, która pozycja spodoba się najbardziej  :) 


Pozdrawiam DS

6 komentarzy:

  1. Bransoletki z pojedynczym kółkiem moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki śliczne, teraz ogólnie są modne te złote tatuaże, więc i biżuteria świetna na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bużutki :) pierścionki bardzo fajnie wyglądają na palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są:) Takie delikatniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna subtelna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza najładniejsza, jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)